Amin Maalouf'la geçmişimiz 4-5 yıl öncesine dayanıyor. Kendisi severek okuduğum bi yazar ve Afrikalı Leo da tavsiye üzerine kütüphaneme dahil olan kitaplarından.
Orta Doğuyla ilgili her şeyde, kalbimin derinliklerinde, ruhuma tanıdık gelen tınıyı hissediyorum. Müzikler, yerler, yemekler,insanlar..
.Sanki oradan bi parça var içimde. Hani kan tahlilinden atalarınızın yüzde kaç nereli olduğuna bakılır ya, bana öyle geliyor ki % 80 den fazlam Orta Doğu, bilmiyorum belki de sadece bi his.
İşte Amin Maalouf'un satırları bana bunu hissettiriyor. Ancak beklentimin altında kaldığını da belirtmem gerek. Yine de kötü diyemem.
Keyifli okumalar.