Her şeyin yolunda olması,yüzleşmek demek oysa. Yüzleşemediklerimizin yolunu bilemeyiz, bizim yolumuzda mı değil mi bilemeyiz. Yüzleşmek ne olursa olsun yolun haritası.
Gelecekte istediğimiz bir amaç, bir vizyon uğruna şimdi elde edebileceğimiz rahatlık ve hazdan vazgeçebilmeliyiz. Şimdiki rahatından fedakârlık yapamayanlar anlamlı, coşkulu ve güçlü bir gelecek için uğraş veremezler.
Amentü, "IMAN ETTIM" demektir!
İman ettim yani inandım, kabul ettim, ikna oldum, aklım ve kalbim bu inandığım ve iman ettiğim şeyden en küçük bir şüphe duymuyor artık diyebilmektir arkadaşlar!