·336 syf.··Beğendi
···Okunma: 06 Mayıs 2016 00:00 Samimi içten ve anlaşılır bir kitap. Psikoloji ile ilgili konulara hep merakım olmuştur. Ama hangi kitaba başladıysam hep yarım kalmıştır(freud ve Jung Ağır geldi) ancak bu kitap hem hikayelerle beni kendine çekti hemde bu konudaki açlığımı gidermeme yardımcı oldu.