·96 syf.····Okunma: 23 Haziran 2020 15:08 2. Dünya savaşında japonyaya atılan atom bombalarının binlerce insandan birisinin, bir çocuğun hayatını anlatıyor. Hastalığına rağmen umudunu anlatıyor. Ve daha doğmamış insanların hayatına bile zarar veren acımasız insan oğlunun bir kez daha farkına varıyor insan yani en azından ben bir kez daha farkına vardım. Hele ki bi diyalogda sadakonun bir arkadaşına sen de lösemi olmaz çünkü sen daha doğmamıştın ki atom bombası atıldığında demesi beni çok hüzünlenirdi. Insanların çıkarları uğruna ne sebeple olursa olsun hiç bir şeyden haberi olmayan, masum insanların ve daha doğmamış çocukların hayatlarına böylesine etki etmelerine hakları yok. Ve yine anladım ki insan oğlu bu dünyadaki en korkunç yaratık .