"Ama ben Harry'im sadece Harry".
Harry Potter serisi bitirdikçe yeniden başladığım bir seri mükemmel yazılıp kurgulanmış bu zamana kadar okumayan herkese tavsiye ediyorum daha fazla gecikmeyin!
Merhaba. Bende kitaplarını okumak istiyorum ama buna ciddiyetle ve önem vererek başlamak istiyorum. Acaba çeviri olarak önerebileceğiniz bir yayınevi var mı? Yada bu "yapı kredi yayıneviden"okuduğum zaman sorun olur mu? Çünkü anlam bozukluğu olan ve sanki "translater" ile çeviri yapılmış bir Harry potter okumak istemiyorum.