·168 syf.··Beğendi
···Okunma: 23 Haziran 2020 23:52 Çok büyük bir beklentiye girmeden okumakta fayda var. Pek fazla bir olay yok kitapta. İki kardeş amcalarından kalan mezar bekçiliği işini devam ettiriyorlar, genel konu bu. Detaya da fazla girmek istemiyorum. Okumayı düşünenler varsa okuyabilir fakat; daha iyi kitaplara şans tanımak da daha verimli olabilir. Kitap kötü değil elbette neticede bir emek var ve saygı göstermek manasında okunabilir yine de. Her kitap da muhteşem olacak diye bir şey yok elbette. Akmasa da damlıyor tabirinin hakkını veren nitelikte bana göre :) "şiddetle" olmasa da tavsiye ederim yine de. Belki başka bir okur daha farklı bir tat alır metinden. Her yiğidin yoğurt yeme şeklinin farklılığındaki gibi her okurun kitaptan alacağı tat da farklı olabilir değil mi?