İsmine bayılıp aldığım kitabı önce bi arkadaşım benden alıp okumaya başladı Ve çeyreğinde devam edemeyeceğim diyerek geri verdi. Ben de şu an sonunu bile hatırlamadığım bu kitabı zorla bitirdim evet ne yazık ki istemesem de elimdeki kitabı bırakamıyordum ama bu kitaptan sonra dedim ki bunu bir daha yapma hayat geçiyır okuyacak o kadar iyi eser varken bunu kendine yapma