2/10
·416 syf.··
2020 10. kitabı
·
24 saatte okudu
·
Okunma: 24 Haziran 2020 14:06
Her yerde kitabın ne kadar güzel olduğuna dair bir şeyler duyunca ister istemez bu kitabı alıp okumak istedim. Belki de her yerde bunu duyduğum içindi ama beklentim fazlasıyla yüksekti. Kitabı daha ilk elime alıp 2-3 sayfa okuduğumda kendimi devam etmek için biraz zorladım. Kullanılan bazı tabirler fazla klişe ve rahatsız edici geldi fakat daha başı olduğum için devam ettim. Kitabın ilerleyen bölümlerinde çok fazla fikrim değişmedi aslında. Birkaç şey bana klişe gibi geldi. Daha önce fazlasıyla okuduğum sahneler gibiydi. Belki de beklentinizi biraz daha aşağıda tutarak kitabı başlarsanız keyif alabilirsiniz.
SaraiJ. A. Redmerski · Ephesus Yayınları · 20164,111 okunma
·
14 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.