6/10
·588 syf.··
2020 39. kitabı
·
31 günde okudu
·
Okunma: 25 Haziran 2020 07:16
Hiçbir kitabı yarım bırakamama huyum yüzünden zaman zaman "Yarabbim sen beni neyle sınıyorsun!" diye serzenişlerde bulundum ama hakkını yiyemem, son 150-200 sayfası iyi. Gene de bu türde çok kitap okumuş biri olarak söyleyebilirim ki türdeşlerinin yanında oldukça sıkıcı, gereksizce uzun ve saçma bir kitap. Benim için uzun süreye yayılan bir vakit kaybıydı, hatta bu kitabı okuduğum süre zarfında birçok başka kitap da okudum ki stephen king'in mahşer'i (1216 sayfa) de bunlardan biriydi. Sorarım size hangi iyi kitap buna izin verir!
DoktorJoshua Spanogle · Panama Yayıncılık · 2015306 okunma
··
111 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.