·110 syf.····Okunma: 25 Haziran 2020 12:53 Yabancı herkesin çokça tavsiye ettiği bir kitaptı. Bu yüzden merakla okumak istiyordum ama konusuna dair pek bir şey de bilmiyordum. Buna rağmen okurken çok keyif aldığım bir kitap oldu. Karakterin yapısı, duygusuzluğu ve özelikle düşünceleri beni çok etkiledi. Başlarda boş bir karakter gibi gelse de sonrasında kendime çokça benzettiğim ve çok haklı dediğim bir karakterdi. Kitap anlayabilene çok güzel dersler veren bir kitap. Karakterin sonlarda sakinliği köşeye atıp haykırarak bir şeyleri anlatması ise beni en çok etkileyen tarafıydı. Kesinlikle okumaya değer bir kitap.