Merhaba Arkadaşlar sizlere güzel bir kitap yorumuyla geldim.
.
.
Kahramanlarımız Eray ve Adaşım Ela.Eray rahat yaşayan mutlu gibi görünen biri.Eray genç,karizmatik,başarılı ve yakışıklı.
.
.
Ela ise güzel,başarılı,genç yetenekli biridir.Aslında kitap türk filmi kıvamında.Zenginler ve fakirler konusu gibi.
.
.
Hayat ne gönderirse göndersin karşı gelmemelisin.Acıyı kucaklamalı,mutluluğa kollarını açmalısın.Zira kaderinin ne zaman hangi yöne savrulacağını bilemezsin.