·126 syf.··Beğendi
···Okunma: 25 Haziran 2020 19:48 Spoiler YOKtur!!!
Yıllar önce okumuştum. Sadece ana karakterleri ve içimde bıraktığı hüzünlü hissi hatırladığım kitabı tekrar okunmaya karar verdim. Çünkü o zamanlar yüreğime dokunmuştu ve tekrar okumak hep aklımın bir köşesindeydi.
Kitap mevsimlik işçi olan zeki George Milton ve yarım akıllı arkadaşı Lennie Small'un öyküsünü anlatıyor. Ortak bir hayale tutunmuş bu iki işçinin dostluğunun ve dayanışmasının, doğa ve toplum değişkenlerinden nasıl etkilendiğini okuyoruz. Kurgu olduğunu unutturan bu muhteşem kitabı, verdiği mesajları anlamanızı umarak (spoiler vermemek için yazmıyorum) mutlaka ama mutlaka okumanızı tavsiye ediyorum.