İnsan iyi hissederse iyi yaşar.
"İyi" ile sarmalandığında iyi şeyler üretir.
İyi hissetmeyi,iyiye inanırsa bulur.
Şu ana kadar bir çok biyografi okudum ama en içten ve en çok beni etkileyen Fazıl Say oldu. babası Ahmet Say'ın yazar olması, Cemal Süreya ve Aziz Nesinle arkadaş olması sanatla tanıstırmış onu küçük yaşta Yaptığı müzik ve sahne aşkı beni çok derinden etkiledi. Nazım orotoryosu, piyano konçertoları,senfonileri,beste aşaması ve solo eserleri bir muhteşem.
Müziğe ve piyanoya ilgisi olanların tek nefeste okuyup bitireceğine eminim.
"Evrendeki iyiden asla vazgeçme" Fazıl Say