Kitabı yıllar önce okumuştum iki sene kadar oldu neredeyse ama dün okumuş gibi hatırlıyorum. Yazarın kalemi o kadar sürükleyici ve kitabın konusu o kadar orjinal ki hiç sıkmadan bir oturuşta bile bitirebilirsiniz. Konusundan biraz bahsedeyim. Küçükken bir travma yaşayan küçük çocuğa lise yıllarında deli etiketi yapıştırılıyor. Kadınlardan korkan ve yanına yaklaşan kadınlara saldıran bir adam oluyor büyüdüğünde. Babası onu mahallesinde ailesinden şiddet gören fakir fakat çok hoşgörülü Elif'le evlendiriyor. Elif'le öyle bir aşk yaşıyorlar ki dillere destan oluyor çünkü Elif Emre'yi iyileştiriyor. Çocukluk travmasını yaşatan kişiyi buluyor ve onunla yüzleştiriyor. Gülsen Kılıçaslan o kadar güzel ve o kadar ince ayrıntılara dikkat ederek yazmış ki inanamazsınız. Kitapta insanlara yapıştırılan etiketlerin insanları nasıl etkileyebileceğini de tam olarak görebiliyorsunuz.