·91 syf.··Beğendi
···Okunma: 27 Haziran 2020 23:47 Kitabı okurken duygusallığa kapıldığım çok nokta oldu. İnce bir kitap olmasına rağmen, hayatıma ders olarak düştüğüm çok fazla nokta oldu. Yazarımız o kadar içtenlikle anlatmış ki onlarla sohbet eden üçüncü kişiymiş gibi hissettirdi satırlarında..
Daha ne diyebilirim gerçekten bilmiyorum kesinlikle okumalısınız.