·288 syf.····Okunma: 28 Haziran 2020 18:03 Bir ESRARENGİZ KASABA hayranı olarak kesinlikle ba-yıl-dım. Çizimler, yazılar... Her şey muazzamdı. Defalarca izlemiştim çizgi filmin bölümlerini zaten, şimdi bir de kitabı (ya da günlüğü) okuyunca her şey daha bi WAOW geldi.
Okuyana bir şey katacağını söyleyemem. Zaten edebi bir kaygı ile de yazılmamış. Ama esrarengiz kasaba severler kesinlikle bir göz atmalı. Çizgi film sahnelerindeki sayfaların aynıları var. (Tabii İngilizce değil benim okuduğum, çeviri, o yüzden ne kadar 'aynısı' diyebiliriz, tartışılır. Ama siz ister İngilizcesini ister benim gibi Türkçe çevirisini okuyabilirsiniz.)
Ben okurken gerçekten eğlendim. Siz de eğlenmek için göz atabilirsiniz. <3