Beni çok etkileyen kitaplardan biridir. Küçük Anne, aslında bir o kadar da kocaman aklı ve kalbi olan bir çocukmuş. Keşke bu zülümler olmasaydı ve biz anne in yazdığı cilt cilt kitapları okuyor olsaydık. Bu kız çocuğu fotoğrafıyla değil buruşmuş ton ton suratıyla tanısaydık. Yazdıklarıyla sadece kendini ve ailesini değil, döneminin çocuklarını da anlattı bize. Bir daha böyle acı olayların çocuklarımıza dokunmaması dileğiyle...