İlgi çekici bir başlığı olan kitap bir kişisel gelişim kitabı değil. Kitabı okumaya yazarın ölmek üzere olan hastalara bakıcılık yaparken onlardan öğrendiği ve fırsatları olsa yapacakları şeyler. Herkesin pişmanlığı farklı olsada genel yargı yapmamız gerekenler kadar yapmak istediklerimizi ertelememiz. Bu konuda bize rehberlik edecek en güzel tecrübe bu insanların tesbitleri olacak. Neleri ısakaladığımı görmek için okunacak bir kitap.