Genel olarak yazarın dilini ve kitapta konuyla ilgili toplayıcılığını çok beğendim. Sevdiğim bir kitap oldu. Statü endişesini nedenleri ve çözümleri olarak ikiye ayırarak aktarması, bu aktarımda farklı noktaları çok güzel derlemesi açısından ayrıca kıymetliydi. Çoğu konuda düşünmediğim noktalardan düşündürtmesi hoşuma gitti.