Puan vermedi·214 syf.····Okunma: 29 Haziran 2020 11:38 Merhaba arkadaşlar
Bugün sizlere bir kişisel gelişim kitabı yorumuyla geldim
Kişisel gelişim kitapları okumayı sevmiyorum bunu biliyorsunuz ama bu kitap sevilmez mi? Düşünün bana bile yazarımız kalemini sevdirdi ki yazarımızın ikinci kitabını okudum. Çünkü yazarımız diğer kişisel gelişim kitaplarında ki gibi sizi sıkmıyor. O kadar çok altını çizdiğim satır var ki korktum tüm kitabı cizecegim diye
Kısa kısa hikayelerle ve özellikle bölüm sonlarında ki o bölüm ile ilgili o güzel cümleler beni çok etkiledi kitabı kimbilir kaç kez daha okuyacagim bilmiyorum. Ama çok defa okuyacağım kesin
Yazarımızın kalemi daim olsun inşallah
İyi okumalar diliyorum
Kitapla kalın arkadaşlar