Puan vermedi·184 syf.··Beğendi
· Tatlı bir tebessümle okumaya başladığım kitabı, bitince hüzünle kapattım . Zaman zaman durup düşünmeye yönelten, gerçekten de hiç aklımıza gelmeyen cümleler karşılıyor insanı . Çok sevdim... Mutlaka okunması gereken bir eser. Her yönüyle