Puan vermedi·128 syf.··Beğendi
· Ermiş...
Cibran’ın nedense ilk ‘Gezgin’ kitabını okuyup sonra Ermiş’i okumak istedim ,sanırım iyi de ettim . Hiç “keşke daha önce okusaydım “ mevzusuna girmek istemiyorum çünkü inanıyorum ki her şey zamanı gelene kadar beklemede kalıyor.
Şimdiye kadar “Başucu Kitabı” kavramı ben de sallantıdaydı ta ki Ermiş’i okuyana dek.Artık başımın ucunun sahibi belli ,daha fazla hakedeni çıkana kadar.
Doğumla başlayıp ölüme kadar insana dair yaşama dair olması gereken her noktaya en derin haliyle hiçç uzatmadan gayet yalın elbette çok anlam içererek anlatan içselleştirilesi bir kitap .Aslında öğreti ...
Çok önemsediğim bir mevzu ile bitirmek istiyorum.
.
.
.
“Ve çoğu konuşmanızda, düşünme kısmen öldürülmüştür.”