Puan vermedi·516 syf.··Beğendi
···Okunma: 01 Temmuz 2020 12:47 Bence bu hikayede Füsun ve annesi Kemal’i kullanıyorlar . Kemal’in takıntılı aşkı hayatını mahvediyor gerçi o halinden çok memnun . Hikaye güzeldi ama okurken bazen çok sıkıldım . Olay olmadığı için insanı biraz zorluyor . Kemal için üzüldüm . Masumiyet müzesini ziyaret etmek isterim bu anıları orda da görmek için