Distopya edebiyatının en güzel örneklerinden biri olduğunu düşünüyorum. Gerçeğe yakın değil ama maalesef çok uzak da değil. Toplumun bilgi sahibi olmasının ve aydınlanmasının, despot iktidarlar için ne derece korkutucu olduğunu anlamak isteyenlere okumalarını tavsiye ederim.