Puan vermedi·186 syf.····Okunma: 03 Temmuz 2020 14:26 Kendimi dönemin baskıcı rejiminin içerisinde bulmayı hayal etmiştim. Daha çok polisiye gibiydi. Yaşadığım hayal kırıklığına rağmen kitabı beğendim. Keşke ‘hayatın her zerresine ince ince sızmış faşizm’ cümlesini bana hissettirebilseydi.