Puan vermedi·160 syf.····Okunma: 04 Temmuz 2020 16:25 Galiba 15 gündür Dostoyevski okumadım:) Özlemişim.
Rusların, Kıbrıs Türkleri gibi sözcüklerin ardına “cık” eklemesini hep sevimli bulmuşumdur. Paracık, pulcuk gibi.
Oysa İnsancıklar’daki “cık”ın Sezercik ya da Ayşecik gibi neşeli ve sevimli bir yanı yok. Aksine azlığı, yokluğu, yoksulluğu hem de en derininden yaşayan insanları anlatıyor. Yine olanca detayıyla, usul usul, kalbinize, ruhunuza nakşederek.