·208 syf.····Okunma: 07 Mayıs 2016 23:36 Bu kitabı çok fazla beğendiğimi söyleyemeyeceğim.Sanki kayıp gül 3 olmuş bana göre.Yazar tekrara düşmüş .Sadece içinde ölümle yüzleşme bölümü çok güzel anlatılmış.
"Cansız bedeninize bakmanız çok garip bir şey.Gözleriniz görmüyor ama siz görüyorsunuz;kulaklarınız duymuyor ama siz duyuyorsunuz......ölümden neden korkayım ki? Ben varsam ölüm yok;ölüm varsa ben yokum"