5/10
·208 syf.··
2016 17. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 07 Mayıs 2016 23:36
Bu kitabı çok fazla beğendiğimi söyleyemeyeceğim.Sanki kayıp gül 3 olmuş bana göre.Yazar tekrara düşmüş .Sadece içinde ölümle yüzleşme bölümü çok güzel anlatılmış. "Cansız bedeninize bakmanız çok garip bir şey.Gözleriniz görmüyor ama siz görüyorsunuz;kulaklarınız duymuyor ama siz duyuyorsunuz......ölümden neden korkayım ki? Ben varsam ölüm yok;ölüm varsa ben yokum"
Hayatın Işıkları YanıncaSerdar Özkan · Altın Kitaplar · 20111,001 okunma
·
8 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.