Puan vermedi·168 syf.····Okunma: 06 Temmuz 2020 00:47 Yazarın okuduğum ikinci kitabı ,ikisinde de Anadolu da geçen bir filmi izliyormuşum gibi hissettim .Acılar ,geçim mücadelesi,anne kavramı ,yalnızlık ..Okudugum diğer kitaptan(toprak ana ) farklı olarak bir çocuğun hayal dünyasının genişliği ön plandaydı ,biraz şeker portakalı tadı da vardı.