10/10
·400 syf.··
Beğendi
·
2016 4. kitabı
Ahmet Ümitin okuduğum ilk kitabı.Mükemmel olay örgüsü ile yazılmış.Bu kadar derin bir bakış açısı ve düşünce hayran kaldım doğrusu.İnsana çok fazla şeyler katan bir kitap.Herkesin okuması gerek!!!
KavimAhmet Ümit · Everest Yayınları · 201920,7bin okunma
·
5 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.