Puan vermedi·320 syf.····Okunma: 11 Temmuz 2020 18:57 Uzun bir zamandır bende olan ama okumaya fırsat bulamadığımdan hep kitaplığımda kaldı. Şuan o kadar pişman oldumki daha önce okumadığım için. Jack London'nun ilk defa kitabını okudum ve mest etti beni mutlaka diğer romanlarınıda okuyacam.
KESİNLİKLE OKUNMASI GEREKEN BİR KLASİK.
Kurtlar üzerinden insanlara o kadar güzel bir ders vermesi ve düşündürüyor olması... Diyecek sözüm yok muazzam bi kitap...