8/10
·160 syf.··
2020 38. kitabı
Harika bir kitap okudum arkadaşlar. Adı gibi bir nefeste okudum bitti. Ferzan Özpetek karizmatik bulduğun çok beğendiğim yazar,senarist,yönetmen...ortaya karışık. Kitapta iki kız kardeşin geçmişinde yaşanan aşk travmasının , hesaplaşmasının şimdiki zamanda bejklenmedik bir şekilde ortaya çıkışını anlatıyor. Bu kısım çok güzel, gerçekler ortaya dökülüyor ama arka planda şimdiki zamanda çok çirkin bir aldatma söz konusu ve sonuçlanmadı.Bence bu konuya da bir roman gelir. Notum 8 çünkü geniş zaman kullanılarak yazılan kitaplarda hikayeyi yaşayamıyorum.Sadece okuyorum.Ama bu kitabı sevdim.Tavsiye ederim.
Bir Nefes GibiFerzan Özpetek · Can Yayınları · 20201,742 okunma
·
96 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Yazarın elimde başka bir kitabı var ama daha okumak nasip olmadı bu da güzel bir esermiş
Güzel kurgusu varmış canım listeme aldım
kitapçıkız
Gönderi Sahibi
sen de çok beğenirsin.