Her ne kadar kitap hakkında birçok olumsuz yorum olsada ben yine de kitabı satın aldım. Ve hiç pişman değilim. Evet. Kitapta küfür olarak kullanılan kelimeler var ama kitap yinede güzel. Neredeyse her sayfada güldüm. Kitabı moraliniz bozukken dahi okusanız moralinizi baya düzeltiyor. Tavsiye ederim. mizah anlayışı yüksek bir kitap.