8/10
·256 syf.··
2020 67. kitabı
·
8 günde okudu
·
Okunma: 08 Temmuz 2020 20:57
Herkese İyi Akşamlar Kitap Dostlarım! Keyifler nasıl bakim? Beni sorarsanız sıcaktan ölüyorum :( Sabahattin Ali'nin yazdığı Kürk Mantolu Madonnayı geçemedi bu eser bende. Sizleri bilemem.. Kürk Mantolu Madonna'dan aldığım hazzı bu eserinde alamadım. Ama kitap genel itibariyle güzeldi. Kitaptan aldığım en iyi ders; yaptığımız kötü şeylerin tek sorumlusunun kendimizin olduğunu görebiliyoruz kitapta. Ömer tamda kendi yaptığı kötü şeylerin sorumluluğunu çekiyor. Yazarımız bu konuyu gayet güzel cümlelerle, betimlemelerle anlatmıştır. Romanın konusu; birbirini severek ama çok da iyi tanıma fırsatını bulamadan evlenen Macide ve Ömer çifti, hayata bakış tarzları, kişilikleri farklı olduğundan bu ikilinin anlaşamayarak boşanmaları üzerine kurulu bir romandır. Macide ve Ömer'in Balıkesir’den başlayıp İstanbul’da son bulan aşk serüvenleri anlatılır. Bu serüvenlerde üç temel şahıs vardır: Macide, Ömer ve Bedri. Romanın dili sade, yalın ve oldukça akıcıdır. Bir de romanda gereksiz konuşmaların çok fazla uzatıldığını düşünüyorum. Arada okurken sıkılmadım değil. Ne yalan söyliyim.. Keyifli okumalar..
1000Kitap
İçimizdeki ŞeytanSabahattin Ali · Yapı Kredi Yayınları · 2019209,2bin okunma
·
10 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.