Kitap denemelerden oluşuyor. Okurken sanki çok eskilerden bahsediyor gibi hissediliyor. Esasen şimdiki zaman ile kıyaslanınca gerçekten eskilerden bahsediyor herhalde diyecaksiniz. Her bir denemede farklı bir tat var. Güzellik, iyilik, sevgi ve birçok kavramı yeniden düşünmenize sebep olacaktır. Okumanızı tavsiye ederim.