Puan vermedi·158 syf.····Okunma: 09 Temmuz 2020 11:29 Baş kahramanımızın da kendisi için dediği gibi çelişkilerle dolu ,hasta ruhlu bir insanın iç dünyasıni ele alıyor kitap.Hicbir şekilde düşüncelerine ,duygularına ket vurmayip doruklarda yaşayan bu kişi normal olarak insanlar tarafından kabul görmeyip,sevilmiyor ,buda onu daha da hırçınlaştırıyor.Aslında belki de hepimizin iç dünyasını yansitan bu eserde her ne kadar kahramanimiz "ortalama insan" olmayı belirsiz tip olarak görse de duygu ve düşüncelerimiz de bile dengenin ne kadar önemli olduğunu bir kez daha anlamış oluyoruz .Baş kısımlarında tamamen iç dünyasında ki bunalımları anlattığından dolayı biraz sıkılsamda, sonradan başından geçen olayları anlatmasıyla kitabın daha akıcı bir hale dönüştüğünü düşünüyorum.