Kulti
10/10
·572 syf.··
Beğendi
·
2020 31. kitabı
Sanırım bu kitap beni kalbimden vurdu. Tek kelimeyle harika! Genelde 'Slow Romance' kitaplarını okumaktan korkarım çünkü klişe çok şey oluyormuş gibi geliyor ama Mariana Zapata öyle güzel yazmış ki sonunda bitti diye ağlamış olabilirim sanırım birazcık Kitapta beni çeken bir diğer şey ise kesinlikle karakterlerin arasındaki durumun arkadaşlıktan başka bir şeye evrilmesini okumaktı. Kulti sana aşık oldum be adam! Başlarda birazcık kızsam da gelişimini okudukça seni tanıdıkça aşık oldum AŞIK! Kulti ile Sal arasında oluşan bağ o kadar güzeldi ki.. Diyaloglarını dönüp tekrar tekrar okudum!! Ayrıca yazar o kadar iyi yazmış ki içinde futbolun olduğu bir kitap beni sıkmadı. Ayrıca karakter gelişimlerini de çok iyi yazmıştı. Özellikle Kulti ah be ah beni kalbimden vurdu. Her 'Schnecke' demesinde bana da söylese keşke dedim durdum Sal gibi güçlü bir kadın karakter okuduğum için ayrıca çok mutluyum. Kısacası bu kitabı okurken tam bir fangirl oldum. Ayrıca yazarın tüm kitaplarını okuyacağım çünkü Slow Romance yazmada bayağı usta bence.
Edebiyat
KultiMariana Zapata · Mariana Zapata · 2015112 okunma
·
373 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.