Bu güne dek okuduğum en güzelll kitaplardan, bunun biraz da benim felsefi hayat görüşümle ilgisi olduğunu söyleyebilirim, okuyanlar belki benimle aynı fikirde olmayabilir, saygı duyarım fakat her okuyucunun önüne ışık tutacak naçizane anlamlı bir hikaye.
Sahi sizce insan neyle yaşar , insanı ayakta ne tutar, acılara nasıl katlanılır..
Yarınımızın garanti olmadığı bu fani fanusun en derin ve önemli gerçeği bence bu kitapta gizli.
Herkese keyyyifli okumalar . :)))