Puan vermedi·168 syf.··
2017 2. kitabı
·
14 günde okudu
·
Okunma: 02 Ocak 2017 15:02
Eskiden deli gibi kişisel gelişim okurdum, sonra sıkıldım ve soğudum. Açıkçası faydasını da görmedim desem yalan olur ama bu ne kadardır belki yüzde 10-15'tir. Yıllar sonra ilk kez bir kişisel gelişim kitabını bitirmek nasip oldu. O da, okulda yapılacak olan okuma yarışması vesilesiyle :) Yoksa kendim bilinçli olarak gidip almadım bu kitabı. Az ama öz bilgi, tavsiye ve hayatın içinden hikayeleriyle sıkmadan bitirdiğim bir kitap oldu. İsmini çok duyduğum -programı da vardı- ancak henüz okuma imkanı bulduğum bu kitabı özellikle eğitimci, anne baba ve eşlere tavsiy ederim.
Küçük Şeyler 1Üstün Dökmen · Remzi Kitabevi · 20137,1bin okunma
28 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.