Puan vermedi·168 syf.····Okunma: 02 Ocak 2017 15:02 Eskiden deli gibi kişisel gelişim okurdum, sonra sıkıldım ve soğudum. Açıkçası faydasını da görmedim desem yalan olur ama bu ne kadardır belki yüzde 10-15'tir.
Yıllar sonra ilk kez bir kişisel gelişim kitabını bitirmek nasip oldu. O da, okulda yapılacak olan okuma yarışması vesilesiyle :) Yoksa kendim bilinçli olarak gidip almadım bu kitabı.
Az ama öz bilgi, tavsiye ve hayatın içinden hikayeleriyle sıkmadan bitirdiğim bir kitap oldu.
İsmini çok duyduğum -programı da vardı- ancak henüz okuma imkanı bulduğum bu kitabı özellikle eğitimci, anne baba ve eşlere tavsiy ederim.