Puan vermedi·%10 (30/288 syf.)· Uygulayamayacağım iÇin bırakıyorum çünkü kendimi tamamen kitaptaki gibi soyutlamam (ailemden ve telefonumdan) ve 2. Haftadan itibaren sabah akşam sessiz ve kimsesiz bir ortamda uygulamaları yapmam mümkün değil ne yazık ki. Eğer pandeminin ilk haftalarında başlasaydım yapabilirdim diye düşünüyorum. Kitap dili gayet sade,örnekler etkileyici ama telefonda bile kimseyle irtibat kurmamanız hatta duygusal olarak etkilenmemek için müzik dahi dinlememeniz gerekiyor. İnsanlarla gerekiyorsa mecburi birkaç kelimelik iletişim dışında iletişim kurmak yok Ve sosyal hesapları bu haftalarda kullanmakta yasak her türlü moda sokan filmlere kitaplara girmiyorum bile