bu benim yazarın kaleminden okuduğum üçüncü kitap oldu. Az çok tarzına hakim olduğumu söyleyebilirim rahatlıkla. Ve bu tarzın beni sardığını... kitapta adı üzerinde veba salgınından bahsediyor. Salgının öncesi durumu da salgın sırasındaki durumu da salgın sonrası durumu da çok güzel yedirmiş hikayeye. Aslında alt metinde çok güzel insanlık eleştirileri vardı. Özellikle bazı cümleleri okurken " vay be resmen şu an bunu yaşıyoruz " dedim. Beğendiğim bir eser oldu. Tavsiye ederim millet