·107 syf.····Okunma: 11 Temmuz 2020 01:51 Bu kitap hakkında ne söyleyebilirimki ? Ne söylesem az kalır. Özdemir Asaf 'ı değerlendirmek mi ? Haddime değil ama çok sevdim. Çok beğendim.Her satırın altını çizmek , alıntılamak istedim . Özdemir Asaf okumaya bu kadar geç kaldığım için kızdım kendime. Duygularıma tercüman oldu diyebilirim .Daha çok Özdemir Asaf okumaya gayret göstereceğim.