Uzun zaman sonra okuduğum en etkileyici romanlardan biri oldu. En sevdiğim özelliği ise hem gerilim dolu olup hem de bir yandan çok fazla bilgi vermesi oldu. Yazarın bu yönden anlatımına hayran kaldım. Konu zaten mükemmeldi. Direk okumanızı tavsiye ederim su gibi akıp gidiyor.