Bir terk edilişin ardında bıraktıklarının, bir intiharın hikayesi yer alıyor kitapta. Farklı kişilerin gözünden, farklı zamanlarda, farklı anlatım biçimlerinde olayın çevresinde dolaşıyoruz. İntiharın öncesini ve sonrasına tanıklık ediyoruz. Yazar bunu bize yaptırırken yaşamaya ilişkin, yaşamın anlamına ilişkin bir dolu soru işareti bırakıyor zihinlerde. Özellikle Başak ve Umut'un giden babalarının ardından oynadıkları oyun hüzünlendirdi beni. Bir de beş yıl sonra aynı yerde, aynı saatte ne olursa olsun buluşmak bu şekilde yaşanmaya çalışan "mütevazı sonsuzluk duygusu".