Puan vermedi·592 syf.··
2013 4. kitabı
·
75 günde okudu
·
Okunma: 10 Temmuz 2013 13:56
Boş Koltuk-J.K.ROWLING (2013'te yazdığım inceleme) Kitap hakkında bi kaç kelam: Harry Potter serisinin yazarından beklenmeyecek sıradanlıkta bir kitap bence. O kadar sıkıldım ki okurken kitabı, son zamanlarda okurken en çok sıkıldığım kitaplardandı. 590 sayfalık kitabın 540 sayfası böyle geçti. Sadece son 50 sayfada toparlanıp sonuca gidilmiş. Son 50 sayfa için söyleyeceklerimse, keşke kitabın tamamı böyle olsaydı, nefisti, vurucuydu, şaşırtıcıydı, mükemmeldi. Yalnız kitapta dikkatimi çeken, tipik İngiliz aile yapısı hakkında fikir sahibi oluyorsunuz az çok. Ve fikir sahibi oldukça da, o yapının ne kadar bize uzak, ne kadar mide bulandırıcı, kendine özgü bir yapı olduğunu da müşahede ediyorsunuz. Küçük yaşta hayata(!) başlayan çocuklar. İğrenç ensest ilişkiler, uyuşturucu, tecavüz, aile bireylerinin kendi içindeki birbirlerine karşı olan tavırları mesela çok uzak bizim kültürümüze. Komşularla olan ilişkilere girmiyorum bile. Ne yapıp edip şu aile müessesemizi muhakkak korumalıyız. Sonumuz öyle olursa felaket. Tavsiye eder miyim: Paranıza yazık olmasın :) Ama İngiliz taşra aile ve toplum yapısı hakkında fikir edineyim diyorsanız bilemem :) Benim kitaptaki kahramanım Krystall Weedon.
Boş KoltukJ. K. Rowling · Doğan Kitap · 20132,018 okunma
·
26 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.