Hele bir ŞERİAT gelsin İSLAM'a ALLAH'a PEYGAMBER'e değerlerimize söven çok baş gidecek çoook.
Din
··3 alıntı·
5,6bin Gösterim
10 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Hic bi zaman buraya gelmeyecek gelmesini istiyorsan Afganistana git orada kadınlara çok iyi bakılıyor
İnşallah hak gelecek batıl zail olucak
Cumhuriyetin en çok kazananı olan kadınların cumhuriyet düşmanlığı Atatürk düşmanlığı ve demokrasi düşmanlığı yapması çok garip değil mi?
Şeriat Allah'ın kanunudur. Sadece müslümanları ilgilendirir.
Afganistan'a gidebilirsin burası Türkiye şeriat ülkesi değil
Reklam
Sanki gören de şimdi sövüyorlar İslam'a çarşaflı gezebiliyorsaniz bu Atatürk sayesinde açık bir insanda olsaydınız yine Atatürk sayesinde gezebilirdiniz boş yapmayın çok istiyorsanız yallah Afganistan'a
Bunu diyorsan Peygamber efendimizi tanımıyorsun, Allah’ın ne kadar affedici olduğunu tahayyül edemiyorsun