Uzun zamandır okumak istedigim bir kitapti. Merak ettigim kadar da varmiş. Farkli bir bakis acisi var yazarin, oyle ki sıklıkla okuyucuyu hayrete dusuruyor. Aaa bu boyle miymiş diyorsunuz. Her ne kadar bazi fikirlerini afaki bulsam da genel manada beni dusunmeye sevk ettigi icin hosuma gitti. Okunmaya deger.