·96 syf.··Beğendi
···Okunma: 12 Temmuz 2020 18:24 Hikayelerden oluşan, Tolstoy’a başlamak için çok güzel bir kitap. Uzun süredir bu kadar derin bir hikaye kitabı okumamıştım. Özellikle İnsan Neyle Yaşar hikayesinde sevginin yaşamak için gerekli ama insanların bunu pek de önemsemediklerini okuyoruz. Aslında yaşamak için yegane şeydir sevgi. Kitap içindeki tüm hikayelerde bunu vurguluyor. Kin, nefret sonunda hep kişiye zarar. Doyumsuzluk yine insanın kendine zarar. Tolstoy bunu o kadar güzel ve basit bir dille anlatmış ki...