·208 syf.··Beğendi
···Okunma: 17 Şubat 2020 11:24 Sevgili Can Hocamın yıllardır edindiği tecrübelerini bizimle paylaştığı bu kitap çok kıymetli. Aralıklı oruç ile beraber önerilen ketojenik beslenme ile ilgili tüm sorulara cevap bulabileceğimiz bir kaynak olmuş. Konu ile ilgili güncel makalelerin toparlanmış ve uygulayabilmememiz için güzel örneklerle açıklanmaktadır.
Ben de uzun süredir kendi çabalarımla keşfettiğim ketofasting tarzı beslenmekteyim. Doktor kontrolü ile yapılması kesinlikle önerilmektedir. Olmasa da kan değerlerinin en az 3 ayda bir takip edilmesi gerekmektedir. Bir de ketozis durumunun uzun süreli olmaması arada düşük karbonhidrat ve IF uygulamasına geçilmesi daha sağlıklı olmaktadır. Bu da Karatay tarzı beslenme olarak karşımıza çıkıyor. İki beslenmede temel farklılık ketozis durumu oluyor ama yüksek oranda paralellikler içermektedir.
Unutmadan; yağ yemeden yağ yakamayız. Tabi uygun şartlarda üretilmiş ve uygun şartlarda tabağımıza getirilirse :))