Puan vermedi·680 syf.··
Beğendi
·
2016 1. kitabı
Acayip bir kitap,çok etkiledi,okurken sanki yaşadım,betimlemeleriyle nerdeyse filmini kafamda canlandırdım yahu, filmi de müthiş, herkese öneririrm.
GöçebeStephenie Meyer · Epsilon Yayıncılık · 20135,7bin okunma
·
13 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.