OLASILIKLIKSIZ - Adem FAVER
10/10
·494 syf.··
2020 4. kitabı
·
1 saatte okudu
·
Okunma: 09 Temmuz 2020 09:34
Bana göre "OLASILIKLI" demek de doğru olur , o anların benzeri duyguları bildiğim için. Kitabı okurken n'olur bitmesin diyordum. "Sanki beni yazmış bu kitap" Kitap bitti normal hayatıma geri döndüm ama ruhumun derinlikileride saklanıp etkisini hep hatırlatıyor. Bu kitap için çok basit veya saçma bir hikaye de diyen inceleme de okudum Anlayamadığı bir konu olduğu için normal bir durumdur.Türkçe de "Duygudurum bozukluğu" olan "Bipolar" hastasının hayata karşı verdiği bir mücadeleyi de anlatıyor.
1000Kitap
OlasılıksızAdam Fawer · April Yayıncılık · 202398,5bin okunma
·
25 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.